יום שלישי, 27 בספטמבר 2016

החיים הקלים עם ניקול



מגיע לחץ תחילת השנה ולקראת החגים הניקיונות ותחילת הלימודים אני כל פעם הייתי מנסה שקיות אוכל וניקוי עד שאימצתי לבית שלי את מוצרי ניקול.

הפעם אימצתי לביתי לנקיונות- 
אני גרה בשכונה יחסית חדשה והבניה והאבק המצטבר כל היום פשוט מתיש., לנגב כל היום את האבק זה פשוט סיוט אחד גדול.
איזה  כיף בהישג יד לשלוף מטלית לחות דוחה אבק ולנגב בקלי קלות ולראות שהרהיט נקי ולמחרת לנגב  שנית ולראות שכמות האבק הופחת למרות הבנייה מסביבי.
המטליות עושות לי חיים קלים.

חברת ניקול התחדשה במטליות לחות לניקוי כללי דוחה אבק. 




השוני ממטליות הלחות הקודמות המוכרות לנו, המטלית עם פורמולה ייחודית עם שכבת הגנה אנטי-סטטית אשר מפחיתה הצטברות אבק ודוחה את האבק.
המטליות מגיעות בריח לימון ריח רענן, הרגשה של ניקיון.
בחבילה 50 יחידות.

המוצר השני של ניקול ספוג הקסם המוכר לנו


יש לי שיש לבן במטבח כל כתם, סימן פשוט סיוט.
אני אוהבת לקחת חתיכה מספוג הפלא להרטיב במים מעט לסחוט שלא יהיה ספוג במים ולנקות עושה פלאים עוזר לי להתמודד עם כתמים.
הספוג מתאים למשטחים, קירות, שיש, שולחנות, קירות ....
מגיע בקופסה של 6 יחידות.

לתחילת שנת הלימודים אימצתי למטבח-
יש ימים שאני מכינה לילדים לחמניות עם ירקות וחביתות ולחמניה כדי שלא יתפרק אני אוהבת לעטוף בניילון נצמד.



תמיד הייתי מסתבכת עם ניילון נצמד לא נחתך טוב, הניילון נחתך מכמה כיוונים וסיוט לסדר מחדש והייתי זורקת את הגליל, עד שהכרתי את הניילון נצמד של חברת ניקול עם מתקן חיתוך 


קל נוח ויעיל המקל עלי לעטוף במהירות.
הניילון ללא PVC (פוליוויניל כלוריד).
אריזת חסכון 150 מטר.







לכריכים ולפיתות אני אוהבת להשתמש בשקיות סנדוויצ'ון XL עם ידיות קשירה של ניקול


 שקיות גדולות במיוחד אשר נשלפות אחד אחד בקלות ללא מאמץ והידבקות של השקיות אחת בשניה.
כיף שהשקיות גדולות וניתן לקשירה על ידי הידיות וקל לפתיחה לילד.
בקופסה יש כ- 200 יחידות.
המוצר זכה במוצר השנה 2015

בנוסף אימצתי למטבחי את שקיות ריצ'רץ 



ניקול מביאה לנו שקית חדשה ומשופרת, שקיות חזקות ואטומות יותר המגיעות עם הסגר ריצ'רץ רב שימושי לאחסון מזון/חפצים כמו גולות של הילדים או הבובות הקטנות שמקבלים בכל מיני אריזות מתנה ביצת הפתעה..
בחבילה15 יחידות

אני שמחה שאימצתי את מוצרי ניקול פשוט מקלים אליי מאוד.
אנסה בהמשך עוד מוצרים ואשמח לספר מה הפעם החלטתי לנסות.

חג שמח לכולם
ושנה טובה


אין תגובות: