יום שלישי, 7 במרץ 2017

אני פורים אני פורים שמח ומבדח מי אני????

אני פורים אני פורים שמח ומבדח מי אני????  



במבה שהתחפשה...

חג פורים חג עם הפתעות ומשלוחי מנות רוצים להפתיע עם במבה שונה?
אסם משיקה מהדורה לכבוד פורים קרב ובא במבה שהתחפשה לבייגלה.

אסם מכניסה אותנו לאווירת חג עליזה ומיוחדת, שמחה צבעונית והפתעהההה.



במבה מחופשת לבייגלה שמיניות, במבה עם הטעם האהוב אלינו, במרקם נימוח ועדין במיוחד השוני - צורת בייגלה 
המתאימה לשילוב במשלוחי המנות.



לדברי גלית מילוא מנהלת פעילות החטיפים: "אנו מאמינים כי הבמבה שהתחפשה ומביאה איתה שמחה, צבעוניות וחוויה כייפית, תשמח את הילדים לקראת פורים ותהווה פריט מבוקש במשלוחי המנות.

ההשקה תתימך בפעילות קדם חוץ מדף בנקודת המכירה ומשחק בדיגיטל.



מחיר מומלץ: במבה שהתחפשה 3-4.5 ש"ח ל60 גרם
כשרות: בד"צ ירושלים העדה החרדית לכל ימות השנה/ חרל"פ/ רבנות שדרות / כשר לפסח
ניתן להשיג בכלל רשתי השיווק (שופרסל, מגה, רשתות פרטיות, שוק פרטי) - במדף החטיפים וחוץ מדף .


עכשיו משלוחי המנות לפורים יהיו מושלמות ומפתיעות.


אין תגובות: