יום שלישי, 28 במרץ 2017

רעיון מטורף לפסח מסקרן????.

תקשיבו כל שנה צריכים תעסוקה לילדים, אני מתחילה שבועיים לפני לחפש מה לעשות העיקר לא לשמוע אמאאאאא נוווו
משעממם לי, אמא נו מתי הולכים, אמא נו לא פייר שלא הלכנו והחברה שלי כן הולכת איזה הורים אתם... ועוד ועוד...

עלה לי רעיון מטורף, שגעת של רעיון בילוי שונה ומקורי שבטוח לא חשבתם עליו, נו ניחשתם מה?

טוב לא השאיר אתכם במתח-  נשמע לי אחלה רעיון לפסח..
בילוי משפחתי מבטיחה לכם מהקטן עד הגדול ייהנו במיוחד לחג הפסח ואפילו הקצפת שבדובדבן קבלו שובר פצצה לבילוי:

https://www.facebook.com/caesareagolf/posts/1765512796808902


טוב אנחנו נוסעים לקיסריה מקום מדהים, לבילוי משפחתי -גולף למשפחה.

תקשיבו המקום מדהים נותן הרגשה של חו"ל כמו שאנו רואים בסרטים את השחקנים במגרש גולף פשוט מדליק, (מרגישה כמו אלקסיס משושלת זוכרים?)
הילדים אמרו אבל אמא אנחנו לא יודעים אמרתי גם אנחנו לא, אך הכיף והאתגר קדימה בואו ננסה, חוויה שונה.
אפילו התערבתי איתם על גלידה מי שיצליח הכי הרבה מרוויח.




ואולי יום מדהים שכזה וכיפי בגולף משפחתי אולי יצא לכם ללכת לטייל בקיסריה המדהימה והיפה.

נו איך הרעיון לפסח?

קבלו שובר מדהים ומשתלם לכל המשפחה
http://beaverglobal.com/landing/caesarea/golf-family/?utm_source=facebook&utm_medium=cpc&utm_campaign=family_golf_032017


​ממליצה מממשש גולף משפחתי לא ניסתם פיספסתם

אין תגובות: